Hva med en Renault megane grand scenic ?

Har nå nettopp vært og prøvekjørt en Renault megane grand scenic 2006 modell til en pris på 45.000… den var utrolig deilig og kjøre men kanskje litt i største laget for meg som ikke har stor familie?

Men se på all plassen en får i en slik, man trenger jo ikke varebil engang når man har fjernet baksetene, og hvis du vil leke minibuss har du mulighet til å få med deg hele 6 passasjerer!

images2  images

Jeg har nå vært i kontakt med Sparebank 1 angående det og søke lån så får vi se hva de sier, men jeg må helt sikkert finne meg et rimeligere alternativ enn denne uansett hvor god den var og kjøre..

Når det gjelder boligjakten har jeg fått tilbud om en kjellerleilighet til bare 4500 ca 10 minutter i fra sentrum, på en 34 kvm. Men jeg må jo si jeg er litt skeptisk da den forrige personen som bodder der bare hadde forsvunnet uten å si i fra til utleier så han har bare skiftet lås, men hva om han skulle komme tilbake og prøve bryte seg inn i leiligheten når jeg er alene der?

Jeg får nok bare kjøpe meg et koselig telt og sove i byparken når våren kommer…

Det blir nok å takke nei til leiligheten, uansett hvor lyst jeg har på å flytte hjemmefra og klare meg selv, er bare litt utålmodig kjenner jeg!

Legg igjen en kommentar